Sista gången, flera gånger

Veckan börjar lida mot sin bättre hälft och flytten närmar sig med stormsteg. Inte för att jag kommit nånvart med packning. Snart börjar jag väl drömma att vi flyttar och jag glömt all min packning, som ett tecken på att det är dags att börja packa snart. 
 
Måndagen var chill. Bostadsletande, promenad med hunden och sen hänga med Erika till stan en sväng. 
Tisdagen kom Mathilda hit på tidig morgon. Hade mycket att prata om och helt plötsligt var klockan halv 4 och hon skulle hem. Själv gick jag en promenad med hunden. Större delen av kvällen ägnade jag mig åt att skriva ihop ett gäng personliga brev inriktat till 6-7 olika brancher. 
 
Idag åkte jag in med mamma till stan på morgonen för att träna. Mitt andra och sista träningspass på det gymmet. Kändes skönt, på två sätt. Träningen i sig... oså att det var sista gången jag tränar i Växjö. Gick en snabbis på stan för att kolla skor. Var i stort behov av ett par nya "stövlar". Direkt när jag går in i affären ser jag ett par snygga skor förr 99:- som liksom bara skriker "köp mig". Fynd som fan! Åkte hem till Margareth för en hejdå-fika, trevligt! 
eftermiddagen kom Erika och Kristoffer hem till mig. Blev lite planering och bostadssökande. Det går framåt, ser lite ljusare ut iaf. I wish, I wish we get it! 
Snart sleep-time. Imon är det en lite viktig dag. Ska nog börja packa dessutom. Känns som det är dags för det. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0