Lill-jul och resor

Snart ännu en vecka som börjar lida mot sitt slut. I torsdags hände inte speciellt mycket. Lagade mat till hela familjen, kyckling red curry med ris och röda linser, mycket gott och uppskattat! 
 
Fredagen åkte jag in till stan till mamma. Hade lite "lill-jul", julmat, julklappar och fika, kul att ses igen! Åkte hem och hade en lugn och trevlig kväll med familjen!

Igår åkte jag och mamma in till stan. Köpte hårfärg så snart blir det mörkare igen! Hämtade även lille kusinen Linus som vi skulle vara barnvakt åt. Världens sötaste 2-åring!!! Mysig eftermiddag med honom.
Åkte in till stan framåt kvällen för att träffa Matilda. En fika på Condeco och sen hem till henne för att leta sista-minuten resor. Vill verkligen komma iväg på lite solsemester innan jag flyttar!!!
 
Idag blev det återigen en lugn dag. Färgade håret, åt våfflor med familjen, rensade bland gamla kort och små "historier" jag skrev när jag var liten. Skrattade så att jag grät...bokstavligt talat. Sjukt kul att ha kvar sånna gamla minnen!! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0