Having a good time.. after all

Åh vad dålig man kan vara på att uppdatera.. har trots allt haft endel att göra sen jag kom hem. 
Fredagen innabar mycket uppackning och rensning. Blev ett berg av kläder som ska bort. Känns skönt att rensa ut en massa, så mycket skit man samlar på sig under åren. På kvällen kom Erika hit. Det blev catch-up och filmmys. 
 
Lördagen åkte vi till Tingsryd. Var hos mormor & morfar en stund innan vi åkte till Peo, Maje och Linus. Det blev mycket gos med Linus och på kvällen blev det massa gott vin och spel med dom äldre (;
I söndags var det kalas för Linus som fyllt 2. God mat och släkten som sällskap, lugn trevlig dag. 

Allså, hur söt??!
Det blev tidig uppgång i måndags eftersom jag, mamma och Pontus skulle åka till IKEA. Det blev frukost på plats innan vi gick en runda. 
 
Från början var tanken att jag skulle träna på tisdag morgon men eftersom jag sovit dåligt den senaste veckan kände jag att det var dax att sova ut, på riktigt. Det gjorde jag också, sov till 11, så skönt! Lång och god frukost och sedan en lång härlig promenad med hunden, trots regn. Städade det mesta som var kvar i rummet så nu kommer man in och det är relativt bra iordning. 
 
Idag åkte jag in med mamma till stan vid halv 8 för att träna. Kan säga att synen när man kom in i träningslokalen var inte den mest positiva. Glasfönster in mot en galleria, Hej självförnedring.
 
Som tur var hade gymmet ett tjejgym så där höll jag mig i 1 timme av 2. Så skönt att komma igång igen efter 1 och en halv veckas stillhet. Efteråt gick jag till en drop-in frisör för en välbehövlig klippning. Klippte nog en halv dm. Vill ju egentligen ha långt hår men den senaste tiden har det växt i snigelfart så likabra att klippa av en bra bit och hoppas på bättre tider! 
Sen mötte jag upp Kristoffer. Gick lite på stan o sen fika. Över 1 år sen senast så det var kul o ses igen! (:
Nu är det Inkognito på tv, senare The Killing, två riktigt bra och spännande serier!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0