Oj vad det gungar

Men tjaaa!
Känns som det var igår jag skrev men icke, tiden bara rusar förbi! 
Kryssning i tisdags var ju minst sagt galen. Båten avgick halv 8. Direkt till taxfreen för att handla på oss lite starkare drycker. Fixade oss o förade i hytten innan vi drog ut i korridorerna och runt bland folkets hytter. En kväll som innehöll, dans, åka kundvagn, bli stoppad av vakt... twice, för att man hade alkohol i korridoren (?!), dricka drinkar ur jordnötsburkar och fördmodligen en massa annat men som är lite svagare minnen (; 
Dagen efter var en slitig dag. Käkade lunch-buffé med Erica, sjukt gott och sjukt värt! Båten var tillbaka i Värtahamnen vid halv 7-tiden. Hem direkt och sova vid 21. Första gången jag går o lägger mig så tidigt på jag vet inte hur länge! 
 
Torsdagen var det dags för en intervju vid 9.00. Det gick nog rätt bra, får se om man får ett positivt besked! Mötte upp Anna och hennes kompis för en fika på stan innan det var dags för jobb. Var inte alls taggad, kände mig nästan lite depp. Vet ej varför, bara fett otaggad. Jobbade stängning dessutom. 
 
Igår var återigen dags för jobb, dock bara till 20.00. Stod i mexkassa så det var jättekul! Mötte upp Anna för o kolla en stund på Kapten Röd. Gick hem till mig sen för o ha en enkel chillkväll (:
 
Idag var det långpass på jobbet, 10-21. Slutade dock 20 över 8, jobbade in min andra rast, mer värt! Sitter och äter kvällsmat, dvs. nötter och digestiv hehe. Snart blir det utgång. Ska möta upp Paulina, Emma och Martyna! Blir dock lugnt, fortfarande otaggad på alkohol efter kryssningen + att jag jobbar imon. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0