Magic boys

Tjoohej!
Helgen är officiellt över och vi går in på en vecka fylld med roligheter! 
Lite kort om helgen då.. Lördagens jobb gick bra, jobbade ju bara till 17 så det var skönt. Hem för fix och sen till Paulina och Wille där vi drack lite vin och kollade när grabbarna spelade NHL. Sen drog jag, Paulina och Emma till Wokhouse. Dock rätt dålig musik så avslutade på Oxid. Lite besviken på musiken även där så det blev tidig hemgång.
 
Jobbade till fem igår också. På kvällen kom Martyna hit och vi gick en liten PW innan vi gick till hötorgets SF-biograf för att kolla på Magic Mike. Bra och rolig film med grymt snygga killar vars kroppar man inte hade sagt nej till ;) När jag gick hem lyssnade på Don't you worry child, fick ett litet lyckorus. Fett taggad inför denna dag som är idag. 
Vad har då hänt idag.. och vad kommer hända?! 
Jo, jag ställde klockan på kvart över 8, låg kvar i sängen en halvtimme tills jag bestämde mig för att, nej, jag ska fan orka. Så upp o ta på sig bekvämma kläder och ut i kylan för en timmes PW. Riktigt skönt att börja dagen. Kom hem, dusch och frukost. Har precis fixat färdigt håret. Om lite mer än en timme bär det av till systemet och sedan vidare till Diana för förfest med mina fina mex-pizzan-kollegor. Sen är det Stjärngalan!!!! Ska bli så sjuukt kul!!! Typ övertaggad. Nu skymtar man solen också, kan det bli bättre?!!! 
 
Well, nu ska jag fortsätta fixa mig så jag slipper hamna i tidsnöd vilket är vanligt förekommande! 
Återkommer med uppdatering när man mår bra och har tid igen.. (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0