Lite glitter är väl alltid nått

Varför ska tiden gå så fort? Känns som det var igår jag skrev senast men uppenbarligen var lördagen senast jag skrev. Wellwell, lördagens utgång blev bra. Jag, Paulina, Lizzie och Martyna drog till Oxid och dansade. Nyktert för min del men med den grymma musiken var det inte svårt att skaka loss! En sväng till Labbet innan jag drog hem.
 
Söndagen var det jobb öppning-stängning. Dagen gick ändå rätt snabbt om jag inte minns fel, jobbade med roliga kollegor! Planerade vad vi skulle klä ut oss till på stjärngalan och har nu bestämt oss så det känns skönt! Efter jobbet blev det pubkväll, en trevlig sådan!
 
Måndagen blev det sovmorgon. Mötte upp Erica under dagen för att uträtta ett ärende. Sen blev det asiatisk/suschi-buffé på Rice. Riktigt gott och bästa var ju efterätten, massa glass, frukter och såser, mums! Sen åkte vi in till stan för att hitta bl.a. kläder till stjärngalan. Efter många klädprovningar hittade jag nått som skulle funka, det är iaf ett schysst alternativ, glittrigt blir det. På kvällen mötte jag upp Paulina och Karin för en fika på Waynes, mys!

Igår var jag på arbetsintervju på förmiddagen. Intervjuen i sig kändes bra men tror nog inte det blir något, dom tycker nog att jag är för ung och för lite erfarenhet med tanke på hur mycket ansvar tjänsten innebär. Wellwell, kul att ens komma till intervju. Cyklade och storhandlade efterråt. Under eftermiddagen var jag bara allmänt trött och somnade en sväng. Efter en dusch och lite käk blev jag lite piggare och redo för att åka till Samuel. Det var ett gäng grönan-folk där och det blev en riktigt trevlig kväll med vin, ölspel och nytt folk! (:
 
Kom hem runt halv 1 idag. Skypade med Rebecka, det var behövligt, saknar henne en massa! Sen gick jag en lång PW, gick genom hela Södermalm till Skanstull och tillbaka hem, riktigt skönt! Har duschat och käkat. Var lite lat så blev en omelett med lök, tomat och kalkon i och en grov macka, gott och relativt nyttigt iaf, man försöker (; 
 
Det är fint väder och man blir fett otaggad av att vara hemma... men det blir nog lugnt ikväll trots allt, kan behövas för att ladda inför framförallt, Stjärngalan!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0