In i det sista

Då var det helg igen. Har haft fullt upp så har inte hunnit skriva.
Well, Stjärngalan i måndags var riktigt kul. Förfestade och fixade mig hos Diana med mina goa mex/pizzan-kollegor! Sen åkte vi till Grönan för 3-rättersmiddag, prisutdelningar och massa dans. Årets band som uppträdde var Maskinen, grymt!! Sen blev det efterfest på Viktoria med ännu mer dans, väldigt lycka kväll med underbara människor!
 
Tisdagen mådde jag väldigt bra. Tur då jag skulle skriva avtal med nya jobbet. Magkänslan är bra och jag tror detta kan bli väldigt bra! Sen blev det storhandla för att på kvällen ha tacokväll med Erica, Martyna, Paulina och Sarah, mys! 
 
Onsdagen blev det en PW på fm. Sen gick jag på stan för att leta present till Martyna och kolla efter höst/vinter-jacka till mig. Åkte hem till Martyna för att käka tårta och dricka bubbel innan vi drog in till Oxid för att käka middag ett gäng. Gick till Treat för lite chill innan vi drog till Collage för massa dans, kuul!!
 
Torsdagen cyklade jag ner till stan för att köpa jackan jag kollat på.. två par byxleggins blev det också, marinblå och röda, precis vad jag ville ha! Jobbade stängning och det var konsert så lite folk var det allt. 
 
Igår blev det en PW på morgonen. Sen började packa lite smått inför måndag. Hann dessutom att laga 3 lunchlådor! Skönt att slippa tänka på det! Min Iphone hade även kommit så jag fick cykla o hämta den också innan det var dags för jobb 14-23.30. Sista konserten på grönan för iår, The Hives på scen, ganska mycket folk men dött i mexen dom två sista timmarna så vi hann städa allt tills 23 så det var skönt! Ännu skönare är tanken om att detta var sista gången jag jobbar till 23 på vääääldigt länge :D
 
Idag har jag varit uppe sen 7.00, tvättid är anledningen. Juste, kom precis på att jag måste gå och hämta sista tvätten! Har hunnit äta frukost och nu måste jag börja packa. Känner mig lite stressad med att packa iordning allt inför att jag ska flytta tillbaka till mitt gamla rum. Måste rensa kläder, ta med mig lite sommarkläder hem, storstäda rummet, plocka ihop alla grejjer. Måste även packa färdigt i princip allt som jag ska ha med mig på måndag, idag, eftersom jag är iväg hela dagen imon och åker måndag morgon. 
 
Wellwell, det löser sig, det är ju tur att man har något att fylla dagarna med (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0