A special place in my heart

Två dagar är redan gångna och bra dagar har det varit! 
Igår åkte jag in till stan. Gick förbi gamla jobbet och pratade lite med Madde, tackade för att hon pratat gott om mig så jag fick nya jobbet hehe. Mötte upp Matilda och Lina på Condeco för en fika. Hade en massa att prata om, sjukt längesen vi träffades! Åkte senare under dagen till samarkand för middag. Sen hem till Lina, kollade på The Proposal med snyggingen Ryan Reynolds, dör så snygg han är!!
På kvällen mötte jag upp Rebecka i stan, åkte hem till henne för en riktig myskväll. Även vi hade en massa att prata om och minnen från resan dök upp. Saknar Asien-resan så sjukt mycket, ett problemfritt liv då det hände roliga saker, varje dag! 
 
Idag åkte jag och mamma in till stan för att hälsa på min biologiska mamma. Det var kul att se henne, att hon mådde bättre.. det går framåt i alla fall! Sen åkte vi till Tingsryd. Hann träffa Maje en sväng innan hon skulle till jobbet. Sen hem till mormor och morfar för middag och fika. Hämta lille kusinen Linus på dagis och även träffa Peo.
Nu ikväll har Erika varit här, mys! Hon ska iväg och resa i Thailand snart och jag är så sjukt avis, jag vet ju hur bra hon kommer få det!! 
 
Jag kan inte vara annat än nöjd med de senaste två dagarna då jag fått träffa en hel drös underbara människor <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0