5-kamp och inspelning

Tjaaa!
Åh vad tiden går fort. I helgen blev det liksom September!!! 
Fredagen var det ju jobb som gällde. Blev en riktigt seg dag, helt dött i parken. c:a 25 gäster som handlade i Mexen på heela dagen, illa!
 
Lördagen hände det lite mer, endel folk var det iaf eftersom sista sommarkrysset sändes. Sista dagen jag och Erica jobbade ihop, väldigt sad. Hade en riktigt rolig sista dag ihop, satt fast i våra förkläden och dansade runt i enheten (: Kommer kännas så tomt utan henne, tråkigt :( Wellwell, slutade stängning. Mötte upp Martyna, Anna, Tobias, Carl och några fler på Wokhouse. Dansade osådär. Drog vidare till Lion Bar för lite påfyllning innan vi avslutade kvällen på Oxid med massa dans. Riktigt kul även om det blev kort tid på varje ställe. 
Söndagen blev det lång sovmorgon. Men när jag väl vaknat blev det PW och fix innan det var dags att möta upp Martyna, Paulina och Lizzie på grönan. Vi körde 5-kamp. Riktigt roligt även om man förlorade hehe. Gick bra i början, de var de sista två banorna där man fick jäättemycket poäng om man vann, som det sket sig för min del haha.
Sen blev det bryggan och föra inför pubkvällen. Besvikelsen som uppstod när det var relativt lite folk på Lejonbacken, var ganska stor. Drog vidare till After som var nästintill tomt när vi kom. Fylldes dock på under kvällen och jag och Erica hade våra moments, typ som när dom spelade Million Voices och Don't you worry child :D Det blev en ganska rolig kväll trots allt!
 
Igår var jag sjukt seg på morgonen, men telefonen ringde och efter det blev jag lite piggare. Vädret var underbart så gick en lång skön PW på Djurgården. Sen kom Anna så vi gick och köpte glass och satte oss på Strandvägen, mys! Senare på kvällen mötte vi upp Paulina, Martyna och Emma för att gå till filmhuset. Där fick vi sitta i publiken när programmet "Fråga Olle" spelades in, kuul! Fick en liten Goodie-bag också och ni som vet vad Fråga Olle handlar om kan nog lista ut vad som fanns i den ;) 
Idag känns som en bra dag! Ställde klockan på kvart över 8 för att ringa ett samtal, ledde till ett bra resultat! Vilade nån timma till innan jag orkade mig upp ur sängen. Käkat frukost och duschat. Nu måste jag packa, bestämma kläder (beslutsångest). Ikväll är det kryssning med grönan, kan bli galet!!! 
Well, fortsättning följer....(om jag överlever)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0