väntar på stenen som ska försvinna

Oj vad jag inte orkar att tiden går så fort. Hela helgen är över och den var bra. Sämre start på veckan.
Fredagen var det jobb. Skulle egentligen ha utbildning på Bilia men när jag kommit dit ringer dom o säger att jag ska vända in till stan o jobba på C2 istället. Funkade fint för mig, gillar C2! Eftersom jag jobbade till halv 6 istället för 1 som jag räknat med blev det inte mycket mer än hem o fixa sig inför kvällen. Anna, Martyna, Paulina och Lizzie kom för att föra lite innan vid drog ut. Undicii blev det, riktigt rolig kväll!
 
I lördags sov jag enda till halv 2, too bad to be me. Tidig kväll åkte jag, Erica, Martyna och Lizzie hem till Paulina för att ha en helt superbra kväll med taco, gotte, film och världsbäst sällskap! En sleepover blev det tillomed, hur längesen var det inte man hade det liksom?! 
 
Åkte hem under dagen på söndagen. Blev en riktigt lugnt kväll med Desperate Housewifes i sällskap. La dessutom ut en annons på blocket ang. boende.
 
Igår var det utbildning på Bilia. Är inte ett dugg intresserad av bilar så kändes kanske inte riktigt som the place for mee.. menmen, what to do. 
 
Idag blev det inget jobb. Tacksam för det, vaknade upp med huvudvärk. Mellan 9 och 11 blev det frukost och en himla massa samtal ang. allt som krabbat med min post osv. Förhoppningsvis är problemet löst, synd för mig att jag måste flytta snart då. Cyklade för ett 2-timmars pass på gymmet, skönt som fan. Hem o laga mat för att sen möta upp Erica för lägenhetsvisning. Mindre lyckat. Om man säger såhär, det enda positiva var utsikten. Gick till ett cafe för en chailatte och prat. Det var de mer lyckat! (:
Nu blir det lite tv-tittande osen sova. Rätt opepp på jobbdagen imon. Tur man slutar 13, då blir det att fixa allt man inte hann idag. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0