up and down

Har nog hamnat i en lite svacka då dagarna går upp o ner. 
Igår var en dag som gick neråt. Först jobb 7-13. Sen in till Södermalm för att hämta A-skattesedel. Då jag glömt min mobil hemma tog det ett år innan jag hittade det jäkla skattekontoret, började med att gå åt motsatt håll. Sen skänkte jag en påse klädet till en second-hand butik, dagens goda gärning! Kom hem och skulle boka bord på Koh Phangan till lördag, fullbokat.. hittade som tur var en annan restaurang med thaimat som det fanns plats på. Hoppas bara det är ett bra ställe, har aldrig sett det innan, tog första bästa på internet typ.
 
Idag har då varit en mycket bättre dag. Inget jobb. Gick en feting PW runt hela Kungsholmen, exakt 2 timmar blev det. Soo beautiful!
 
Senare mötte jag upp Erica på stan, tog en kaffe i väntan på att Paulina skulle sluta. Sen blev det massa shopping. Har glömt hur kul det är att shoppa med kompisar, tänker alltid att det är skönast att gå själv, slipper man vänta och rätta sig efter andra. Men näe, idag var det kul och shoppa i sällskap! Köpte en jacka jag kollat på tidigare, den var på 50% så fett värt! Även en alternativ klänning till lördag!! Avslutade shoppingen med en sväng på ÖB för att inhandla lite inför helgen. Nu måste jag fortsätta med min fotobok som ska vara inne om 2 dagar, typiskt mig att alltid göra det i sista sekunden. Ska även försöka ta tag i att fixa en ny header, den nuvarande är alldeles för gammal så dags att göra om o göra bättre!
Längtar till löööördag!!!!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0