No work, no stress

Hepp, inget jobb idag inte, tråkigt.. det är tur att man har garantilön, annars hade det varit illa. Cyklade och handlade mat och annat bra-att-ha. När jag kom hem satt Erica i trappuppgången. Umgicks hela eftermiddagen, drack kaffe och pratade på som vanligt (: När hon åkte hem cyklade jag och tränade. 1 timmer och 45 minuter blev det. Börjar bli riktigt pepp på att träna. Målet är åtminstone 3 gånger i veckan... sen är det ju inte tvunget att alltid träna 1,5-2 timmar varje gång, 1 timmes träning räcker gott o väl, bara för att hålla igång liksom! Hoppas på att denhär peppen fortsätter! 
När jag kom hem blev det middag. Gjorde omelett, mums! Ikväll tänkte jag ta tag i att fixa med en fotobok jag ska skicka efter. Kan nog bli bra, så svårt att sålla bland alla bilder bara. Hoppas på att få jobba imon.. annars kommer jag bli fett uttråkad, vill ju faktiskt jobba!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0