Meningen med PW

Hade denna jobbdag varit ett papper hade jag velat knyckla ihop detta papper till en hård boll och kasta ner det i en väldigt djup soptunna och aldrig se den igen. Det enda jag hade gjort är att kopiera det jag lärt mig idag, men sen skulle den gärna få försvinna. Numer hatar jag kopieringsmaskiner och kartonger. Har skrivit ut en sisodär 600 sidor idag och den förbaskade kopiatorn ville nästan aldrig samarbeta vilket försvårade arbetet. Och dehär med att vika kartonger för att sedan fylla en hel hiss full och sedan åka ner till bottenvåningen för att tömma allt, det känns bara väldigt jobbigt. Speciellt när kartongerna är 2 kvm stora och knappt går in i hissen... och larm som går för att man höll en viss dörr öppen för länge, skit kul!
 
Ja, sådär var min jobbdag och jag var på ganska opepp humör när jag slutade. Hade lovat mig själv att gymma. När jag kom ut från jobbet var det fint väder och jag kände "LUFT, det är vad jag behöver". Så, gick hem, lämnade av grejjerna, bytte om och gick en PW.
 
Nu kommer poängen med hela inlägget. Fan vilken bra PW det var helt enkel! Att en PW och bra musik kan göra så mycket?! Det jag dessutom gillar med att bo i en större stad är att man aldrig har sett "allt". Idag gick jag mer norrut och vips, så var jag på St. Eriksplan. Jag tror jag är lite kär. Okej att Östermalm är bra, ska inte klaga.. men dethär var ju en heelt ny del, har aldrig varit där innan. Sjukt mysigt och fint. Att bara gå runt och se så mycket nytt och lyssna på grym musik gör det hela till ett nöje. Ibland kom det sånnadär låtar jag nästan kunde se hur jag själv strålade upp, folk som sett mig måste tänkt, vafan ler hon för så mycket. Det är sådana stunder man kan känna lyckoruset, livet är bra helt enkelt! Förstår folk som säger att dom går PW eller tränar för att rensa huvudet och mår såå bra efteråt. Jag håller med. Jag mår Bra! 
 
När jag kom hem var jag sjukt pepp på kvällen. Det är jag fortfarande. Nu måste jag gå, springa, leva denna kväll fullt ut, för mitt liv är bra, ohjaaa!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0