En helg att fira

Åh, äntligen helg, som jag längtat efter just denna helg!!
Igår blev det jobb på Kontorsfixarna i deras reception. En bra dag då jag fick springa lite ärende oså, skönt att inte bara sitta still. Fick även en besked som var väldigt lättande! Efter jobbet blev det träning. Under kvällen blev det sjukt chill, kollade DH, såå bra!
 
Idag har det varit fullt upp verkligen. Ställde klockan på 9. Käkade frukost, dammade, torkade och damsög. Gick en PW i det underbara vädret, duschade. Gick till hemköp o systemet, hem o lämna av. Ta cykeln ner till stan för o försöka hitta en klänning till ikväll. Hittade ett alternativ iaf, kostade liksom 100 spänn ;) Även två halsband för 100:- blev det. Sen på ÖB och Lidl för o handla resten. Nu har jag hunnit slänga i mig en paj och ska fixa mig. Måste gå o köpa glass också innan ett par kommer vid 18. Har man så litet frysfack som mig får det inte plats några större varor precis, det gäller o prioritera (; 
 
Nej, nu måste jag fortsätta o tagga, detta är definitivt en helg att fira. Lönen har kommit, har fått reda på hur mycket jag får tillbaka i semesterersättning, helt okej liksom!! Sist men inte minst, fira min födelsedag (som förvisso är imon). Att vi får en extra timme ute på krogen gör ju inte saken sämre ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0