celebrating with my beloved

Helgens födelsedagsfirande blev minst sagt lyckat! 
Lördagen var det som sagt utgång med tjejerna. Erica, Martyna, Paulina, Sarah, Anna och Karin kom hem till mig för lite bubbel och gotte innan vi gick till Wok Thai House dit även Anastasia, Linda, Lydia och Amal kom. Riktigt god mat och mycket skratt. Sen drog vi hem till mig för att fortsätta förfestandet. Det droppade in ytterliggare några stycken så det var ganska så fullt i min lilla lägenhet :p Sen gick vi till Undicii och avslutade på Whiteroom. Riktigt rolig kväll men underbara vänner och mycket dans till grym musik :D
Söndagen var själva födelsedagen. Vaknade några gånger av mobilen som ringde innan jag faktiskt gick upp. Framförallt eftersom jag skulle möta Martyna, Paulina och Erica Kofi där Anna jobbar. Det blev lunch och efterrätt, mycket gott. Resten av eftermiddagen/kvällen spenderades i 
sängen med massa onyttigheter och DH. Numer har man ju kommit till den åldern då en födelsedag inte känns så speciellt så det var en lugn och skön födelsedag. Det var bara familjen som saknades <3
 
I måndags blev det utbildning på ett nytt ställe, SBU. Gissa hur många gånger jag var nära på att svara "välkommen till USB" när telefonen ringde xD Trevligt ställe och en riktigt trevlig chef, ödmjuk, till skillnad från vissa andra... 
 
Igår hade jag min andra utbildningsdag på Bilia i Segeltorp. Kändes skönt att få ha en extra dag där o fräscha upp minnet. Slutade redan vid 1. När jag kom hem hade jag ambitionen att träna men vädret var riktigt ruggigt o regnigt och min motivation sjönk så lågt att det slutade med att jag plöjde igenom en massa tv-program istället. Gick iaf o la mig innan 22, poäng där!
 
Idag blev det extremt tidig uppgång, kvart över 5, puh. Första gången som jag var ensam på Bilia. Var mest orolig för o köra ut bilarna då det var typ 60 år sen jag körde bil senast. Skulle dels köra en automatväxlad bil, självklart fattade jag inte hur man fick igång den. Efter att ha hämtat en kille som hjälpte mig så fick jag ut den och gjorde en halvtaskig parkering ^^. Värst var ändå när jag skulle köra ut nästa bil och inte kommer nånvart. Efter nån minut (eller två) kommer en kille o säger att jag har handbromsen i. Pinsamt! Resten av dagen gick toppen iaf.
 
Efter jobbet blev det träning, knappt två timmar. Har kommit in i en period när jag aldrig är taggad på träningen. När jag tänker efter är det nog vägen dit som är den jobbiga, när man väl kört crosstrainern i 10 min o framförallt,  är färdig med passet.. känslan är ju såå bra så det är värt det!
Nu ikväll gjorde jag mat. En thailändsk soppa blev det, en version av Tom Yum. Kokade morötter, palsternacka och paprika som jag blandade i med kyckling. Riktigt gott, ganska starkt men det är ju asnajs för förbränningen (; 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0