Be positive

Tre dagar gågna och endast en av dom har innebärt jobb. I tisdags blev det jobb ringde dom vid 06.20 o sa att jag skulle vara i deras reception, glad blev jag. Ännu gladare blev jag när hon ringde 5 min senare o sa att jag skulle vara på Canon istället, inte helt fel! Efter jobbet blev det träning och senare åkte jag hem till Martyna för en chill och catch-upp kväll :)
 
Igår blev det inget samtal o därmed inget jobb. Hade en väldigt bra dag ändå. Passade på att träffa Sarah som jag inte umgåtts med på ett tag. Vi gick på stan, käkade sushi/thai-buffé och kollade på massa tv-program hemma hos mig. En riktig toppendag med andra ord! 
Idag vaknade jag upp runt halv 7, somnade om o vaknade 9. Hoppades verkligen det skulle bli nått idag men än sålänge är det dött. Hade dock fått mejl om att jag skulle på utbildning imon som värd så då blev jag genast gladare, kul o göra nått nytt!! Även om det inte blivit mycket jobb och det alltid är så osäkert så får man försöka hålla humöret uppe och vara positiv. De gånger man väl jobbar får man ju lära sig så mycket. Det är så varierande, som att gå till olika jobb varje dag och det trivs jag med!
 
Wellwell, dagen blev bra ändå. Stack och tränade i 2 timmar, helt död efteråt. Skypade med Mathilda en sväng, nu har vi nästan bestämt datum för när jag ska komma o hälsa på, wiiho!! Sen åkte jag till Erica. Vi åkte in mot rådhuset för att möta upp Moa, Zacha och Diana. Det blev en riktigt god middag på Mamas och tapas. En "hej-då"-middag för Zacha eftersom hon åker till Barbados på måndag, fett avis! Riktigt rolig kväll som vanligt med mina underbara f.d. kollegor!
Nu blir det sleep-time, upp klockan 04.50 imon, känns taggande!! 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0