Både för och nackdelar

Helluu!
Snart är jobbveckan över, bara en dag kvar. Veckan har bestått av att ta in vääldigt mycket ny information. 
Tisdagen var jag hos Kontorsfixarna (som jag är anställd av) för att sitta i receptionen. Hade knappt 1 timme på mig att lära mig allt för sen skulle hela kontoret sitta i möte i 2 timmar. Det gick bra. Som vanligt kände man sig lite lost i början men det gick bättre o bättre! Lärorik dag. 
 
Igår jobbade jag ute i Solna hos Canon. En riktig kanondag, nya favorit-stället hehe. Vi var fyra som satt i receptionen, två tjejer och en kille, alla väldigt trevliga och öppna. Det var visserligen en väldigt lugn dag, men det gör ju inte så mycket när man är fler! Efter jobbet åkte jag till Erica, vi gick en PW med Hannah också, skön långrunda! 
 
Idag blev det inget jobb. Det är väl det som är nackdelen med att vara ambulernade, måste vara tillgänglig mellan 6-12 ifall dom ringer. Måste erkänna att det har varit en väldigt bra dag ändå. Äntligen har jag röjjt färdigt (nästan iaf) i rummet så nu ser det skapligt ut! Ja ni ser ju själva hur det såg ut innan, efterbilder kommer!
Vid 1 mötte jag upp Anna så gick vi till ett mysigt café och åt en sjukt stor bulle, det är ju nämligen kanelbullen dag idag om någon har missat! När Anna skulle till jobbet gick jag till gymmet. Äntligen är första gympasset på nya gymmet avklarad, pepp på att börja träna på riktigt nu och förhoppningsvis få en mer vältränad kropp (;
Denna kväll har jag ägnat mest åt att laga mat, 3 matlådor och 1 middag som jag nyligen käkat upp. Blir nästan lite förvånad hur gott det blev, börjar ju bli duktig i köket (; Resten av kvällen blir lugn för imon blir det jobb, det vet jag! Sen är det heelg. Tänk, av alla jobb jag haft har jag aldrig haft ett jobb där man är ledig Varje helg, den stora fördelen med detta jobb!! En helg, fylld av trevligheter (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0