Back in the old good thai-days

Då var även denna helg över. En riktigt bra sådan!
I fredags var det jobb på Bilia, det blev en tidig uppgång men jobbdagen var bra! Eftersom jag gick upp vid 05.00 var jag rätt trött efter jobbet så tog det bara lugnt innan kvällen började. Åkte till Martyna där även Paulina och deras kusin + kompis var. Vi spelade snurra flaskan, lyssnade på musik och förade, trevligt! Sen åkte vi in till stan och gick ut på Soap Bar. Sjukt rolig kväll, bra musik och massa dans!!

Lördagen blev en lugnt start. Framåt eftermiddagen kom Erica hit. Vi gick en långpromenad och stannade för att handla mat på hemvägen. Väl hemma blev det matlagning så det stod härliga till. Massaman curry blev det, riktigt gott. Till efterrätt blev det fruktsallad, popcorn och grönsaksstavar. Vi hade även minimaraton av Twilight, kollade de två senaste filmerna.

Igår blev en väldigt chill dag. Fick låna Ericas box med första säsongena av Desperate Housewives så nu är man fast, hehe. På kvällen mötte jag upp Diana i Gamla Stan för en kvällsfika, jättemys!
 
Idag trodde jag knappt det skulle bli något jobb då de inte ringt vid 9-tiden. Men så fel jag hade. Tjugo i tio ringer en tjej o säger att jag ska på utbildning på C2 som ligger på kungsgatan, nära o bra. Så där var jag hela dagen till halv 6. Riktigt najs och trevlig tjej som utbildade mig. Hon hade också jobbat på grönan, förra säsongen, så det var extra kul! Efter jobbet blev det gymmet och nu har jag precis kollat Solsidan och käkat kvällsmat. Ska nog kolla lite mer på DH, får se (; 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0