You came, you rave, I loved!

Ååhhåå, hade en underbar helg!!!!
Fredagen åkte jag hem till Erica efter jobbet. Martyna och Paulina kom också. Käkade pizza och hade en lugn kväll. 
 
Lördagen vaknade man till ljudet av SHM! Drack kaffe innan vi åkte till Solna och handlade 
mat och dricka. Hem för fix och föra. Buss till Friends arena.
 
Kvällen gick väldigt snabbt sen. Otto Knows och såklart SHM. Helt jäkla underbart grymma var dom. Stämningen, musiken, dunket, ALLT var så himla bra. Efteråt tog vi taxi till stan och gick till Whiteroom. En av dom bästa kvällarna ever med några av mina bästa vänner. Kunde inte bli bättre!!!
Söndagen blev en lugn dag. Åkte till Erica för att hämta mina grejjer, gick en lite sväng. Resten av dagen var väldigt lugn.
 
Idag blev jag inringd att jobba på KF, dock inte i receptionen utan att sätta på adresslappar på 4500 julkort. Det var jag och två andra som hjälptes åt och otroligt nog lyckades vi hinna färdigt! Efter jobbet blev det ett hårt gympass. Skönt efter denna helg! Nu ska jag nog kolla ett avnitt eller två, av DH.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0