Tiden tickar

Ojdå, mer än en vecka sen senaste uppdatering! Well, då får det bli lite korta sammanfattningar över de senaste dagarna (mest för att jag själv ska kunna gå tillbaka o kolla om jag nångång i framtiden undrar vad jag gjorde just den dagen hehe).
Förra lördagens utgång blev awesome som vanligt. Erica, Hannah, Amelie, Paulina och Martyna kom hit o vi förade. Dans på Undicii o avslut på White room!
 
Söndagen låg man väl typ i fosterställning hela dagen och kollade DH.
 
Måndagen började min jobbvecka på Canon. Trivs verkligen på det stället :) På kvällen mötte jag upp Anna, Martyna, Paulina och Emma för badminton. Verkligen så roligt att träna ihop med kompisar, en massa skratt blev det.
 
Tisdagen blev en väldigt ointressant dag, endast jobb och tvättning hela kvällen. 
 
Onsdagen och torsdagen var det jobb och träning.
 
I fredags var det en riktigt skön känsla när klockan slog 17.00 på receptionens datorer, äntligen heelg! Åkte hem till Martyna för att föra. Gick till Oxid för dans. En sväng hem till mig innan vi mötte upp Paulina och WilleLabbet. Bra kväll!
 
Igår mådde man som man förtjänade. Anna kom hit oså gick vi till Espresso House för o möta upp S
arah, Martyna och Paulina. Satt där i några timmar, åt och drack en massa gott, riktigt mysig em. med några favoriter. På kvällen åkte jag med till Martyna. Hade filmkväll med massa gotte. Sov över där. Ett måste efter att ha sett Paranormal Activity 2. haha. 
 
Idag efter frukosten kollade vi film och åt fruktsallad, mums! Det kan ju knappast bli gråare väder än vad de varit idag så inget dåligt samvete av att sitta inne iaf. Resten av dagen har spenderats framför DH-tittande och en film. Nu är 3:e säsongen avklarad, can't wait to see the next season!!!!
Snart en ny vecka med åtminstone 3 dagars jobb som jag vet. Sen blir det Malmö. Ska bli såå kul :D Men gud vad tiden kommer gå fort, fullt upp och plötsligt är det 1:a december och det är dags att göra the Big decision.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0