OMG it's November

Oj vad jobbveckan gick snabbt helt plötsligt, redan lördag tillomed! Dessutom har vi gått in i November, känns sjukt! Snart 1 år sen vi reste iväg till paradiset!!!!
I torsdags blev det återigen tidig uppgång. Denna gången gick det bättre att starta bilarna haha. Efter jobbet var jag sjukt trött, somnade en stund innan det var dags för "personal-möte" med jobbet. Lite snacks, bubbel och prat på kontoret för att sedan käka middag på Friday's, riktigt trevlig kväll med god mat och goda smoothies (yes, det blev alkoholfritt för mig). Kul att få träffa alla andra ambulernade! Innan det blev hemgång satte jag mig vid Erica och Hanna som också var där.
 
Sista dagen på Bilia för denna veckan blev det igår. Efter jobbet träffade jag Malin som var o hälsade på sin syrra. Vi gick och käkade buffé, asiatisk och sushi, riktigt gott, jag älskar verkligen buffeér! Sen gick vi hem till mig en sväng så Malin fick se hur jag bor. Resten av kvällen blev riktigt lugn, var så trött.
 
Då jag gick o la mig redan 23 igår vaknade jag vid halv 9 idag! Sjukt sköönt! Drog till gymmet och tränade 2 timmar, så skönt, behövdes verkligen! Sen drog jag till stan en sväng. Hade fått en rabattkupong från HM som går ut snart så lika bra o passa på. Det blev en kavaj, mascara, läppglans och ögonskugga, mycket nöjd :D En sväng på Lidl för o handla mat o nu är jag äntligen hemma och har fått i mig mat, sjukt hungrig var jag. En riktigt god kyckling och äggsallad blev det!
 
Nu måste jag snart börja fixa mig innan tjejerna kommer. Förfest och utgång. Med något av det bästa sällskapet man kan tänka sig kan det ju knappt bli annat än grymt?!! ;)
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0