Malmööö

Helluu!
Då är snart även denna vecka över, orkar inte att tiden ska springa iväg!!
Well, till o börja med, helgen i malmö!
Kom upp torsdag natt så det blev mest snack innan vi somnade. Fredagen åkte vi in till stan för att möta upp Martyna. Gick och käkade lite innan vi åkte hem till Mathilda. Fixade oss o förade. Maria kom också förbi. Åkte in till stan vid midnatt och gick ut på KB. Kanske inte den mest lyckade utgången då vi inte visste att åldersgränsen lång på 18 och musiken var kass. wellwell.
Det blev en lugnt start på lördagen. På em. blev vi bjudna på jättegod mat hos Ramona. Riktigt kul o träffa henne igen! Senare åkte vi till en hemmafest hos en av Mathildas klasskompisar. Framåt natten var många taggade på utgång, även jag och Martyna. Vi drog till Etage, riktigt bra ställe, hade en himla bra kväll med grym musik och massa dans, as usual! 
 
Söndagen blev en slappdag på stan där vi mötte upp Maria. Jag och Martyna åkte med hem till Maria, käkade och hade mys. 
Måndagen blev också lugnt. Martyna åkte hem på morgonen. Jag åkte in till stan o mötte upp Mathilda som varit i skolan. Strövade omkring en stund på stan innan vi åkte hem. Bakade kladdkaka och chillade innan jag åkte kvällståget hem. Riktigt bra helg i Malmö med andra ord! 
 
Igår blev det inget jobb. Måste erkänna att jag var glad för det. Behövde verkligen åka o storhandla mat, hade typ inget hemma. Sen kändes ett rejält gympass behövligt efter en helg fylld av onyttigheter! För första gången gjorde jag en hemmagjort soppa, riktigt god!
På kvällen blev det Twiligt med Martyna, Paulina, Emma och Olivia. Bra och uppenbarligen väldigt rolig film. Skrattade väl till 80%... 50% var åt Martynas skratt hehee.
 
Idag var jag också ledig. Har tränat och varit i Kista galleria med Erica, Martyna och Paulina. Hittade en klänning till lördag. Sååå taggad, dör typ. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0