Långhelg på ingång

Tjaaa!
(inlägg från i torsdags som inte vill laddas upp)
ÄNTLIGEN långhelg! Veckan har gått snabbt som vanligt.

I måndags var det jobb på Bilia. Eftersom det bara var 6 timmar slutade jag redan 13. Åkte hem till Sarah för att spendera resten av dagen där. Det blev fika, prat och god mat som Annas lagade när han kom hem. En rikitg mys-dag :)

Även tisdagen var det Bilia som gällde. Efter jobbet blev det träning. När jag åkte tåg hem blev jag intervjuad av DN och när jag väl kom hem kom en fotograf och tog ett X antal bra och mindre bra bilder. Oväntad med kul grej! Sen åkte jag hem till Erica och blev bjuden på jättegod mat och hade bara en riktigt bra kväll. Hannah kom förbi en sväng också :)

Igår var det sista dagen på Bilia på ett tag (förmodligen). Det var även idag som artikeln publicerades i DN. Självklart blev det inga smickrande bilder på mig... men men, är det en tråkig nyhet väljer dom väl bilder därefter! Hem o äta lite "mellanmål" för att orka med lite träning. På kvällen gjorde jag god mat och kollade på tv-program. 

Idag blev det jobb i receptionen på kontorsfixarna. Bråttom hem för sista packning och sen tub till centralen. Nu har jag nyss ätit upp en riktigt god ceasar-sallad. Var dödshungrig eftersom jag inte hann äta någon riktig mat under lunchen. Nu väntar några timmars resande innan jag är framme i Malmö hos Mathilda, ska bli så KUL!!! Lång väntan men tur att jag har fått låna DH säsong 4 & 5 så jag kommer nog uppehålla mig ;D


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0