Det är nära, extremt nära

Holaaaa!
Äntligen helg, så efterlängtad. 
Igår jobbade jag i receptionen på Kontorsfixarna. Sen blev det hem o tvätta och fixa lite innan läggdags.
 
Idag har jag jobbat på Canon. Har kollat massa klipp från SHM:s spelning igår och läst recensioner. Jag rööös. På riktigt, så sjuukt bra. Can't wait until tomorrow. Har typ aldrig någonsin varit så taggad för nått sånthär som jag är nu. Ska strax åka till Erica dit även Martyna och Paulina kommer. Det blir en sleepover med massa tagg inför morgondagen. Är såå lycklig att vi lyckades få tag i biljetter till just imorgon, just sista spelningen. Kommer bli bäst!!!
 
Update kommer väl på söndag... om jag överlever morgondagen vill säga (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0