Vi köör

God morgon!
Alarmet ringde halv 10 så sitter nu o äter frukost o kollar på en dokumentär.
Igår var en vacker dag. Jobbet gick helt okej, fick stå själv i montering, kök och disk ett tag så det blev lite stressigt.. menmen. Slutade redan 5 så det var skönt. Gick en PW runt en del av Djurgården, härligt! Gick tillbaka till grönan o hängde med lite folk innan jag gick hem. Vid 9-tiden kom Moa hit. Vi gick till Sleven och köpte kakor och giick hem till mig. Drack te, åt kakor och hade en trevlig kväll. (:

Min tanke var att om det är fint väder idag så ska jag köra en joggingtur.. det verkar vara bra väder så när jag har smält frukosten hoppas jag på att orka hehe.
I eftermiddag är det dags för Kick-off med Grönan... kan bli galet! Hört att folk är sjuuukt taggade!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0