Party Rock

Sista dagen på helgen är kommen.
Fredagen var en bra dag även om jag inte fick min sovmorgon. Vid halv 10-tiden gav jag upp och gick en lång PW istället, skönt. Vid kvart i 3 började jag jobba. Eftersom LMFAO spelade på kvällen var det väldigt mycket folk, kuul! Själv slutade jag 9 så missade precis konserten. Mötte upp Paulina, Karin, William och en kompis till honom. Vi åkte lite karuseller, blev fett pepp efter Popexpressen, som jag underskattat den! Efteråt åkte vi in till stan och gick till Wokhouse. Ett av mina love-places förra året. Nu har dom byggt om så det är mycket fräschare, lite större oså, ännu bättre! Hade askul, dansade loss tills det stängde. Blev tidig hemgång men likaväl.

Igår var det monsterpasset på jobbet. Började 10 skulle sluta 9. Hade massa energi hela dagen, var allmänt glad och hade sjukt kul på jobbet. Jag och Moa hade våra skratt-anfall, speciellt i Green Room. Vår humor allså, svår att förstå sig på haha. Har tagit in mina högtalare till Mexen dessutom så det blev musik och dans. Var ju fett lugnt på grönan så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen (; Slutade en halvtimma tidigare..gjorde ju ändå ingen nytta. Fick sällskap av Karin på hemvägen. Efter vi sagt hejdå gick jag till ica, köpte naturgodis, gick hem och kollade på Frestad. Skön kväll.

Idag gick jag upp vid 8-tiden för att jag skulle möta upp pappa o Pontus vid centralen o hämta upp min resväska. Ändrade planer och dom kommer inte förrän strax innan halv 11, på gränsen att jag hinner med spårvagnen till jobbet. Hoppas på o hinna träffa dom en litenliten stund iaf. Sen är det jobb öppning-stängning. Lär vara lugnt idag så blir väl lite mer dans eller liknande!!
Ikväll blir det väl en sväng till puben enligt tradition. Är ledig i 3 dagar sen, FYfan vad skönt, ska Äntligen ta en lång jäkla sovmorgon!
So long.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0