Klippt o klart

Äntligen börjar sommaren komma, helt underbart!
I söndags blev det en lång härlig PW till Kungsholmen och tillbaka. Gick förbi Rålis, sjukt mycket folk, blev lite avendsjuk på alla som satt där o verkade ha det allmänt skönt! På kvällen drog jag till grönan, mötte upp Karin och Anastasia. Vi drog till Lejonbacken för pubkväll. Var inte där så länge, många verkade fett otaggade så det blev jag också så drog väl runt 11. Får ladda till nästa, då kör vi!

Igår var en vacker dag. Mötte upp Linda, vi köpte lite gotte och gick till Humlan för stek och chill. Therese och Marie kom förbi en sväng. Efter det gick jag för o göra min "storhandling", kylskåpet ekade tomt. Sen gick jag med Paulina till grönan en sväng o mötte upp Lotta som kollade på "Lillasyster" som spelade. Trevlig kväll.

Idag klippte jag mig lite spontant. Ringde till en frisörsalong som hade erbjudande via Rubble för o boka tid, hon sa att jag kunde komma direkt, great tyckte jag, precis innan jobbet. Så, klippat o klart, nu är det gjort! Skönt o bli av med det värsta slitna, bättre resultat än förra gången jag klippte mig i Sthlm. Kostade dessutom bara 170 kr så det var värt!
Jobbet gick riktigt bra, dagen o kvällen gick snabbt, nästan för snabbt... men det blir väl så när man jobbar med ett härligt gäng!

Nu blir det frestad innan jag somnar, god natt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0