Dansa Pausa

Så var vi återigen inne på sista dagen på veckan. Vad veckorna går fort alltså!
I fredags var det jobb hela dagen. Grymt mycket folk och kö i princip hela tiden. Det gick grymt bra i min enhet, alla var så duktiga, kul o jobba med grymt folk!! Efter jobbet blev det föra hos mig med Paulina för att sen dra ut. Blev lite halv lyckat, efter att ha gått runt så slutade det på Anchor där vi mötte upp William och Pejam.

Igår var det jobb 10-21. Långt saftigt pass. Kunde dock jobba in min 40-rast så jag fick gå hem tidigare. Linda kom hem till mig, fixade oss o förade. Sen kom Johan, Daniel + 2 kompisar. Vi gick ut med dom, körde Undicii. Trevligt att träffa dom igen, var ett tag sen sist. Har dock lärt mig att Undicii inte är the place to be en lördagkväll.. 25+ var åldersgränsen och därav massa "gamlingar"... Menmen, man lär sig av sina misstag!

Idag vaknade jag inte förrän typ 12. Hatar o vakna sen men det var trots allt sjukt skönt o sova ut. Pratade i telefon med mamma, bokade tågbiljetter till Strömstad.. längtar, ska bli såå mysigt!! Det är fint väder så nu blir det en lång PW , behövs!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0