Som men gammal tant

Tjaa!
Sist jag skrev var det dags för brännbollsturnering. Men först gick jag, Karin och Tim till Skansen och akvariet där för o kolla på söta apor, läskiga ormar och spindlar, fina fiskar osv. Efter det bar det av till Galärparken där ett gäng hade samlats och brännbollen var redan igång. Vi tog ut picknick-filt och fram med drickan. Härligt väder och skön stämning. Sen var även vi med i brännbollen. Gick väl sådär för min del, sjukt längesen man spelade. Sen körde vi även fotboll, fett kul. Gjorde tillomed 2 mål (; Vid halv 9-tiden drog de flesta hemåt, så även jag. Kollade på Frestad resten av kvällen.

Igår gick jag inte upp förrän 12-tiden, sov alltså i 12 timmar. Hade sån jääävla träningsverk, kände mig som en tant som inte tränat på 60 år typ, sjukt vad ovältränad man kan vara! Just att springa snabbt var ju ett tag sen man gjorde. Gjorde inte nått vettigt igår, kollade ifatt alla Frestad-avsnitt så nu ligger jag i fas.

Idag sov jag med sådär överdrivet många timmar, fattar inte vad det är med mig, känns som att det spelar ingen roll om jag sover 9 timmar, är ändå trött, så inatt har jag sovit 10,5 timmar... inte bra. Har fortfarande massa träningsverk, hoppas det funkar bra o jobba utan att man typ ramlar ihop haha. Dead By April spelar idag på grönan och det är ganska fint väder så tippar på att det blir endel o göra. Börjar bli lite taggad iaf. Ska bli skönt o komma ut o träffa alla härliga människor igen efter gårdagens isolering ehe.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0