Överskattat med sovmorgon...eller?

Snart är mina två lediga dagar slut, buhu. Bra har dom varit iaf. Även om jag fortfarande inte fått ut någon sovmorgon.
Igår vaknade jag kvart i 7, mellan 7-11 hade jag tvätt-tid. Dessutom skulle "fönsterkillarna" komma vid 7-tiden för o byta fönster osv. Gick o "storhandlade" och fortsatte med tvätten. Frukost och sen vid 12-tiden gick jag till Humlan för stek. Riktigt härligt väder, äntligen börjar man få hopp om våren! Vid 6-tiden mötte jag upp Martyna, Sarah, Annas och deras kompis i Humlan. Hängde där ett tag, sen blev det lite käk på Subway. Sen blev det filmkväll med Fredrik. Skönt o bara ha en riktigt chill kväll, behövdes!

Idag blev det lite stek i Humlan, dock mycket kallare idag + att jag hade fett ont i huvudet, så gav upp vid halv 2 typ. Gick hem o duschade o fixade lite. Vid 5-tiden gick jag till "Modell-fabriken" för o bli sminkad och fotograferad. Detta gjorde jag då med systrarna Nowik. Riktigt kul! Även om vi alla tre insåg att vi inte är särskilt fotogeniska så finns det trots allt hopp om att det snygg ut i verkligheten. Dock behövdes det väldigt mkt smink, det är ju lite sorgligt, hade gärna varit narturligt snygg liksom! Wellwell, efter det drog vi till Utecompagniet för att fira in att häng-på-uteserveringar-säsongen har börjat, mys. Karin kom förbi en sväng också!

Imon ska jag upp tidigt IGEN.. fönsterkillarna är i farten, kommer vid halv 8.. HALV 8, kunde dom inte ta mina fönster liiite senare, orkar inte gå upp tidigt en dag till, har typ inte haft sovmorgon på 1 och en halv vecka. Nåja, då kan jag passa på o gå en riktigt lång PW.. för det har jag ju inte heller gjort på typ 1 och en halv vecka.. behövs, ohja!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0