När man sover djupt

Fan vad jag är seg på att uppdatera, nu blir det sådär många dagar man missat.
Onsdagen hann jag steka lite i Humlan innan jobbet, Sarah kom o gjorde sällskap, mys! Jobbade till halv 12.
Torsdagen hoppade jag in o jobbade. Fick sluta tidigare så jag och Zacha chillade runt i parken innan vi beslutade oss för o dela en pizza på Lejonbacken. Började prata med en som jobbade där o vips så körde vi spontan-utgång. Sturecompagniet blev det. Gratis inträde och dricka hela kvällen, inte fel! Sjukt rolig kväll.

Fredagen var jag som tur var ledig. Spenderade stor del av dagen i Humlan för o bättre på brännan. Vid halv 7-tiden drog jag återigen till Humlan för att möta upp Paulina. Tim, Erica, Lotta mfl. kom också dit. Det blev musik, tårta, vin och trevligt sällskap, såå mysigt! Sen drog jag och Erica vidare till Oxid dit även Martyna kom förbi en sväng. Massa dans oså, även denna kvällen blev grymt lyckad!

Idag vaknade jag inte av alarmet... nej utan av att mobilen ringer... och det är Artistservice på grönan... klockan var halv 11. Jag skulle börja 10. AJDÅ! Måste sovit jävligt djupt eftersom jag uppenbarligen inte hörde mitt alarm. Sjukt pinsamt, har aldrig försovit mig så mycket.. Det blev stress till jobbet. Jobbade till 21. Äntligen är denna dag snart över. Ska bara ligga och kolla på Frestad och äta naturgodis, behövs efter en kväll som igår. Måste ju dessutom ladda inför morgondagen.. är ju inte vilken söndag som helst.. (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0