Har aldrig sett dig sådär

Några dagar sen sist, har haft fullt upp.

Måndagen var grym. Det blev en joggingtur, årets första, riktigt härligt! Sen drog jag och Martyna till Galärparken där ett stort gäng från grönan var o förade. Riktigt trevligt var det innan vi drog vidare till Grönan. Delades in i lag med mening att köra 5-kamp. Vårt lag var dock inte så seriöst, vi åkte en massa och åt ännu mer. Vem säger nej till gratis, pizza, popcorn, remmar, nacho-tallrikar, hamburgare, pommes osv.. Själv hade jag sparat mig sen frukost just för att kunna proppa haha. Sen drog alla till Tyrol för massa dans. Efterfest på Viktoria, askul! Jag och Erika körde järnet på dansgolvet, riktigt lyckad kick-off med andra ord!

tisdagen mådde man som man förtjänade, kasst. Insåg dessutom att jag tappat bort en kasse med ett par converse och en superbra picknick-filt, det sög. Gick till centralen för o möta upp Johanna som hade anlänt! Vi gick till Tex-mex för lite käk. Gick en sväng på stan o runt lite härodär. Sen hem till mig ett tag. Avslutade dagen med en mycket god sallad på O´learys.

Igår hann vi tråkigt nog inte umgås så mycket eftersom jag jobbade mellan 14-23.30. Hade utbildning för nya wåfflan-folk, kul! Det var full rulle i Mexen resten av dagen eftersom Maskinen spelade! Rolig dag på jobbet, alltid roligt o höra om allt efter kick-offen.. speciellt när ens eget minne inte var det klaraste haha.

Idag blev det tidig uppgång. Johannas pojkvän kom hit också så dom var kvar i min lägenhet medan jag åkte till jobbet. Bra dag på jobbet. Mötte upp Paulina efter jobbet för en promenad, mys! Kom nyligen hem till en tom lägenhet. Johanna hade lämnat kvar lite godheter, så snällt av henne :)

F.ö. vaknade jag inatt av att jag skrattade... som en gris.. och sjukt mycket, kunde inte sluta. Anledningen är lite skum.. det jag kom ihåg när jag vaknade var att jag drömde om ett Bi (sånna som flyger)... som såg ut som Martin Timell. Så sjukt stört hahah. 1. Hur kul är det... egentligen? 2. Hur fan går det ihop?!!
Det roliga är att Johanna vaknade av det och undrade på morgonen om jag drömt en rolig dröm eller en hemsk dröm, hon kunde inte tolka om det var skratt eller gråt haha! Dör lite när jag tänker på det.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0