För mycket av det goda

Tjaa!
Dagarna bara springer iväg och det känns som man aldrig är hemma. Men nu så, äntligen typ!
Söndagen var bra. Började jobba kvart i 1.. dock var det väldigt lite folk och väldigt fint väder så jag bestämde mig för o sluta tidigare eftersom det inte behövdes så mkt folk. Vid 7-tiden kom Martyna till grönan så vi åkte en massa karuseller, Karin och Tim joinade oss också lite senare. Sen drog vi till Skeppsbar där det var "officiell pubkväll". Säsongens första dessutom. Hade sjukt roligt, träffade massa folk sen förra sommaren, dansgolvet var öppet och man var på topp helt enkelt!

Igår mådde man mindre bra några timmar in på arbetspasset. Fett segt var det också eftersom det inte var mycket folk. Slutade vid halv 8, gick hem o fixade mig. Karin kom o vi förade lite. Planerna för kvällen var ganska oklara, men det slutade iaf med att vi mötte upp Paulina, William, Jesper o några till. Var på Harry B James. Helt okej, trevligt sällskap iaf även om det kanske inte är my favorite-place precis.

Idag väcktes vid 10 av sms från Martyna som var sugen på o ses o njuta av det fina vädret. Vid 11 kom hon så jag köpte lite frukost och en kopp kaffe oså gick vi till strandvägen o satte oss. Fett mysigt. Började jobba kvart i 1, ett rätt meningslöst pass då jag slutade redan vid 6. Dock bjöds det på pannkaksbuffé på Café Classic så det var ju najs då jag inte hade matlåda, slapp man göra man när man kom hem också hehe. När jag slutat gick jag till Kryddhyllan där Martyna, Paulina, William, Jesper och en till av deras kompisar var. Hängde där tills det blev typ olidligt kallt.

Ikväll är det väldigt mycket chill, behöver det. Ska bli sååå skönt o vara ledig i två dagar nu. Imon ska jag upp tidigt för o fixa sånna där tråkigt-men-måste-göras-saker. Hoppas på fint väder, då ska jag passa på o sola också (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0