En pubkväll

söndagen blev lyckad! Jobbet mellan 11-17 gick snabbt och bra. Gick hem en sväng för fix för att sedan återvända mot grönan... eller närmare bestämt bryggan. Där satt en massa grönalundare o förade. Där satt vi ett par timmar, riktigt mysigt. Sen gick vi till Lejonbacken ett tag, vidare till Skeppsbar för dans osåntdär trevligt. Men än var inte kvällen över, vid 2-tiden fortsatte jag, Lydia och Therese till Patricia för ännu mer dans. Hela natten lång. Vid 5 stängde även Patricia så då gick vi till Donken för käk. I säng var jag inte förrän halv 7. Grymt rolig kväll var det med alla underbaringar!

Igår vaknade jag redan vid typ 9-tiden. Visste att fönsterkillarna skulle komma nångång mellan 9-16 så kunde typ inte somna om riktigt efter det så vid 10 gav jag upp. Duschade, gjorde supergod frukost i form av pannkakor med banan och jordgubbs-fyllning. Jobbade mellan 14-22.30. Hyfsat dött i parken, kan vara skönt en dag som igår.

Idag fick jag sova ut, vaknade för en halvtimma  sen. Bara en tio minuter senare ringer det på dörren... fönsterkillen. Typiskt, dom hade inte skrivit att dom skulle komma idag, men tydligen så kan man inte lita på det. Dock verkar det som att han är färdig med mitt fönster nu.. för gott!!! Han tog bort det stora "paraplyet" så nu är det äntligen ljust i mitt rum!! Käka frukost nudå.. sen blir det jobb. Dock bara till halv 9, skönt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0