Dancing like a movie star

Hola!
Mitt uppe i min 3-dagarsledighet, underbart!
Söndagens jobb gick toppen, hade roligt även om det inte var så mycket gäster i parken. Efter stängning dusch o fix innan Lejonbacken för pubkväll. Hade riktigt kul, så roligt o träffa alla på ett o samma ställe! Sen drog vi vidare till Skeppsbar, där nånstans blev jag lite seg så efter lite mingel drog jag hem vid typ 2.

Mådde riktigt bra igår när jag vaknade. Äntligen fick jag min sovmorgon! Tidig e.m. kom Sarah in till stan, vi gick runt lite innan vi satte oss på ett café. Sen åkte vi till Grönan för o hämta min resväska. Hem till mig o lämna o sen vidare till Kungsan för o möta upp Tim och Karin. Tog en glass i solen o bara hade det najs. Lite spontant sådär bestämde vi oss för att dra ut på kvällen, så efter en vända på systemet drog vi hem till mig för lite dricka o värme. Vid halv 12-tiden drog vi till Viktoria. Det blev en gryyym kväll, hade så jävla roligt. Jag och Sarah dansade loss som aldrig förr på dansgolvet, could't be better typ!

Idag mår jag topppen och det verkar vara en fin dag. Kan tyvärr inte kolla ut genom fönstret f.t. då de satt upp stora "paraplyer" eftersom de fixar med mina fönster. Ska strax fixa mig inför denna dag. Ska på brändbollsturnering, kan nog bli awesome!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0