Ännu en helg

Oså var nästan en helg till över.. men bara nästan, är ju trots allt bara lördag. Men tiden går snabbt och det har varit fullt upp.
Jobbet i torsdags var mycket lugnare än jag trott, var inte alls speciellt mycket folk, trots konsert.

Igår lyckades jag komma upp vid halv 10, gick o storhandlade och fixade lunchlådor osv. innan jag började jobba. Konsert även denna dag men ovanligt lugnt. Efter jobbet blev det hem en snabbis för fix innan jag åkte till Björkhagen där Paulina och Lotta bor. Lotta har fyllt år så det firade vi med förfest och utgång. Hamnade på Undicii, riktigt kul kväll.

Idag har jag jobbat mitt första 11-timmars pass för iår. Det gick bra även om man var lite småseg. Jag och Linda åkte lite karuseller efter jobbet, mådde illa efter två vändor i popexspressen.. börjar känna mig gammal. Gick en sväng, gick lite fel och avslutade på Ica för naturgodis <3 Gick hem till mig, snackade lite o nu har hon gått. Själv ska jag käka naturgodis och kolla Frestad. Upp tidigt imon.

Juste.. fick en trevlig kommentar från en gäst idag "Jag blir så bitter på sånna som dig". Hon fick inte riktigt som hon ville... jag hade lust o svara "jag skrattar åt sånna som dig".

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0