A good weekend.

En grym helg är snart slut.
Fredagen blev som sagt väldigt lyckad. Åkte hem till Lina där även Josefine och Mathilda var. Vi (Lina) grillade kött som vi åt med potatissallad, baguetter och annat gott. Efterrätten var kladdkaka. Drack, lyssnade på musik, pratade och hade väldigt trevligt. Cyklade vidare till Bassa där det var ett gäng killar och Issa! Det blev en del karaoke innan vi tog bussen till stan. Grace bar det av till. Hade inga höga förväntningar, snarare tvärtom. Men, till min stora förvåning hade jag faktiskt grymt roligt. Jag och Mathilda släppte ju loss ganska hårt på dansgolvet, dansade som om vi aldrig gjort nått annat. Tyvärr gick tiden alldeles för fort och plötsligt var det dags att åka hem. Kul så länge det varade!

Igår mådde man lite som man förtjänade. Mathilda kom hem till mig en sväng. Vi åt våfflor och gick promenad med hunden. När hon åkt hem passade jag på att rensa garderoben och packa en resväska. Blev några högar som rensades bort, och då har jag inte gått igenom alla plagg ännu! Åkte in till stan vid halv 8-tiden med Erika. Vi gick hem till Rebeckas brors lägenhet som vi fick låna under kvällen. Det blev vin, gotte, musik och bra taggsällskap innan vi drog till Grace, igen. Denna gången var det också riktigt roligt, dansade, shottade och hade allmönt kul!
Tog ett väldigt bra beslut igår på vägen till bussen. Tänkte köpa fyllekäk (subway) men sen tänkte jag att, Nääe, varför slösa massa pengar på onyttigheter när jag likaväl kan äta hemma? (Blev dock bjuden på en cookie, tackar inte nej). Så, när jag kom hem åt jag två faijias istället, gott, nyttigare och jag mådde såå bra när jag vaknade!

För idag så har det varit en stekig dag, igen! Me like. Har solat lite. Pratade i telefon med Anna!!! Såå roligt o prata med henne, har inte hörts sen grönan typ, längtar efter att träffa henne i, kommer bli en grym sommar!!! Ska nog gå en PW senare i eftermiddag, när det blivit såntdär mysväder. Solandet har jag faktiskt gett upp, orkar inte, så tråkigt. Är lite rastlös. Får se vad som händer.
Några bilder till inlägget kommer sen.. just nu vill det inte samarbeta riktigt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0