Time to cut

God förmiddag!
Vaknade halv 10-tiden. Kände mig nästan lite sjuk, har ju umgåts med folk som varit sjuka, hela helgen nu, så hoppas inte det är något som bitit på mig. Gjorde gottefrukost. Samma som förra vecka, Amerikanska pannkakor. Denna gången blev dom bättre, inte lika rinniga. Väldigt goda!

Nu ska jag gå PW med hunden i det fina vädret.
Senare åker jag in till stan för en klippning. Det behövs verkligen med tanke på hur slitet det blev efter resan. Dock är det lite jobbigt, känns som att det kommer bli jättekort bara för att det kommer vara endel som behöver klippas bort. Bara det inte blir som förra sommaren när jag klippte mig hos världens sämsta frisör i Stockholm. Tog max tio minuter, han delade upp håret i tre delar, klipp, klipp, klipp.. klart! Det såg ut som att en 3-åring tagit en kökssax och bara klippt lite. Fy.
Förra sommaren, Före

Efter

Det ser kanske inte riktigt lika illa ut som det var, men man ser att det verkligen är rakt, sådär onaturligt fult rakt. Nej, denna gången får det allt bli bättre, och inte så kort. Resultat kommer ikväll eller imon.
Ikväll ska jag och Rebecka göra ett nytt försök att gå på bion En gång i Phuket, får se om vi lyckas denna gång!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0