Mitt hår är förstört

Då var snart denna dag över. När jag kom in till stan gick jag till Jessica som jobbar på Glitter för att fördröja tiden innan det var dax att gå till frisören. Mathilda tittade förbi också så hon hängde med mig sen. Fick höra att mitt hår var väääldigt slitet, typ förstört... och när hon drog kammen genom håret hängde typ halva håret med. Så nu är det B-vitaminer och massa inpackning som gäller. Känns skönt att ha klippt bort det värsta i alla fall. Blev bra mycket bättre än när jag klippte mig i Sthlm hehe. Det roliga är att på före/efter-bilderna syns det inte alls stor skillnad i längd, ser nästan exakt lika långt ut! Kanske för att det var så tunt o slitet?
Före

Efter

Vi gick till donken. Sen när Rebecka kom gick vi till ett fik så jag kunde käka. Åt en underbart god sallad, o snåla var dom inte! Typ lika god som den jag och Rebecka åt när vi var på ett Café i Vientianne!

Vid 6-tiden gick vi och hämtade ut biljetterna. Denna gång var det inga problem som tur var så bio blev det. Tur det för vi båda tyckte den var riktigt rolig, många skratt!

En minst sagt händelserik dag. Fick ett telefonsamtal också.. nu är jag sjukt kluven och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Allt blev plöstligt ganska stressigt.. även om det är spännande!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0