Mästerkocken

Gårdagen började med tidig uppgång för att åka buss till Tingsryd vid kvart över 9. Blev hämtad av Peo. Träffade kusinerna Niclas och Linus när vi kom hem till huset, som jag saknat dom!Blev en massa prat om resan oså innan jag och Nicke åkte till Börjes för en traditionell fika. Nästa Thailands-priser där hehe. När vi kom hem hade även Maje kommit hem (: Till kvällen lagade vi en form av Phad Thai. För att vara den som inte brukar stå i köket måste jag erkänna att jag är imponerad över hur gott det blev. Arne och Annica kom över för käk. Alla verkade nöjda så det var ju trevligt!

Framåt senare kväll blev det gott vin och plump. Hade riktigt roligt, mycket skratt åt allt möjligt löjligt! Det gick oväntat bra för egen del, vann hela alltet trots omständigheterna ehe.

Idag vaknade jag redan strax efter 7 konstigt nog. Gick o la mig i soffan och kollade i en tidning om photoshop, rätt kul faktiskt jag som gillar att ta kort o redigera. Vid 12-tiden mötte jag upp Jessica som flyttat till Tingsryd. En lång härlig PW med massa prat, riktigt najs!
Hjälpte till med maten, fixade mig och vid 4-tiden kom gästerna. Har ätit riktigt god mat och nu degar alla vid soffan. Får se om det blir vin och plump ikväll, kan bli kul!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0