Kärt återseende x X

Idag har varit en dag med många kompis-träffar, me like! Började med att Malin ringde vid 9-tiden och sa att hon var utanför. Vi åt frukost, catchade up allt som hänt sen senast, visade bilder från resan oså, väldigt kul att hon kom förbi. När hon åkt hem gick jag PW med hunden, iskallt ute!

Senare kom Andrea och Sanja förbi en sväng. Kul o träffa dom igen, var ett tag sen sist! Så även här blev det massa prat om allt som hänt! När dom åkt gick jag förbi Erika en sväng så stod o babblade med henne en stund innan jag gick hem igen. Nu ikväll har även Johanna varit här, väldigt trevligt!

Snart är det sovdags, upp tidigt imon för o packa det sista. Får skjuts in till stan av mamma där jag kommer vänta nån timma på bussen till Alvesta där jag tar tåget mot Linköping och Elli, ska bli såå kul!!!
Så.. får se när nästa uppdatering blir.. Förhoppningsvis har jag roligare saker för mig (;
See you!!
Två veckor. Galet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0