I'm so exited

Oså ett sista inlägg denna aktiva bloggdag (inte likt mig). Har nyligen kommit hem efter en minst sagt bra och intressant kväll. Mötte upp Jessica så gick vi till Condeco för mat. Satt och pratade om vad som hänt i våra liv de senaste 4 månaderna. Sen helt plötsligt ser vi Leila. Hon kommer fram o börjar prata... börjar berätta om lite planer hon har.. vilket få både mig och Jessica att bli sjukt nyfikna. Efter 1 timmes lyssnande så är vi något förvirrade men fortfarande väldigt nyfikna. Nästa vecka blir det möte på riktigt. I'm so exited!
Tyvärr hann inte jag och Jessica prata mycket mer eftersom våra bussar hem till skogarna gick vid 5 i 10. Det var trevligt så länge det varade, som jag saknat bruden!

Nu blir det lite packning och sen sova. Tidig uppgång imon för att åka till Tingsryd där jag ska tillbringa hela helgen med några favoriter (:
Passar på att lägga upp lite bilder från dagen, annars kommer dom väl aldrig upp.
Det märks att man inte rensat på ett tag, stilen är ju typ 7:an dvs. ganska förskräcklig haha.




Alla smycken jag köpte under resan och ett "efter-foto" när jag fixat iordning.

Gosat med lilla vovven (:



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0