Gofrukost

Har inte vaknat såhär sent sen jag kom hem från resan, vaknade strax efter 10. Kändes nästan lite jobbigt att vakna så sent, tycker det är skönt att vakna tidigt, då har man verkligen hela dagen på sig att fixa o dona med vad man nu behöver göra! Gjorde en good frukost. Gjorde ett nytt försök med banana-coffeeshake. Den blev faktiskt mycket bättre idag, väldigt god. Till det blev det vanligt kaffe, müsli med yoghurt och banan och två knäckebröd, mumma! (yes, jag är en riktig frukostmänniska så jag ser till att varje frukost blir stor och riktigt god!)

Har letat lite boende, ska ringa några samtal senare i e.m tänkte jag. Nu håller jag på att rensa i mitt smyckesskrin. Köpte en heel del smycken under resan så kände att det var dags att kasta ut de gamla som är från typ 7:an.. det märks på stilen hehe. Lite bilder på all röra kommer sen. Now back to "work" (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0