Det har gått överstyr

Vilket ruskväder man vaknat till de senaste dagarna, trist. Fixade BankID under f.m. gött o betala deklarationen via nätet, när den nu kommer.. så kanske man får den lite tidigare denna sommar! Gick en kortis med hunden innan jag åkte in till stan vid 10.40 för att sedan åka hem till Lina på hovshaga. Var där ett tag innan vi åkte till samarkand för o käka på Chili and wok, igen. Thai-buffe även denna gång, gott! Sen köpte jag in lite grejjer kag behövt, bl.a. en almenacka.. nu ska jag få ordning på mitt liv igen (; Köpte även Fish-souce och Oyster-souce så nu ska jag göra Thai-mat här hemma :D

Senare åkte vi ner till stan.. fikade på Condeco. Seriöst, min ekonomi.. mina fika-träffar och middags-träffar börjar bli lite farliga för plånboken. Alltid ska man fika.. eller äta mat, finns ju inte mkt annat o göra i stan. Det är ju visserligen trevligt och gott, men varken bra för kropp eller plånbok. Måste skärpa mig..faktiskt. Men mysigt vare.. och gott!

Åkte hem.. och har bara letat boende oså. Kollar på 30 grader i februari nu, Kjell Bergqvist är ju klockren, dör lite åt hans skämt!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0