Bra beslut

Faaaan vad jag är glaaaaad! Underbara dag!
Under förmiddagen fixade jag en annons som jag la in på blocket ang. boende i Stockholm. Sen åkte jag in till stan och hem till Rebecka. Vi planerade inför vår Thai-afton vi ska ha imon för våra familjer. Åkte och handlade lite osv. Kommer bli grymt tror jag! Gick även en PW runt sjön i det härliga vädret!

Åkte hem vid 10 över 8. Har fått några samtal ang. boende, vissa bättre än andra. När jag kollade mejlen hade jag fått endel svar där också. Hade ett som verkar riktigt bra. Ringde upp och ska åka o kolla på det nästa vecka. Säger bara, fan vad jag ber för att det kommer vara bra, fräscht oså.. för då kommer jag bo så jääävla bra rent ut sagt!!!!!
Fick dessutom skattedeklarationen nu... fan vad jag blev glad. Vilken lättnad!!! Just nu flyter allt på såå bra, är typ rädd att nått tråkigt kommer hända, saker är för bra för o vara sanna just nu känns det som. Men idag, idag är jag glad, lycklig och allmänt nöjd med livet!!! Kan ju säga att jag är sjukt glad över att jag la upp annonsen på blocket! Tips till den som letar boende nånstans! Fast visst, var beredd på oseriösa förslag också.. fick ett minst sagt äckligt sms. Fy.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0