Återseenden

Ännu en rätt vacker dag, gick upp tjugo i 9 för att hinna fixa mig, ringa skatteverket osv innan jag tog bussen 10.40 till stan. Åkte för att hälsa på mamma, det blev fika och prat om resan oså, väldigt trevligt, var ett tag sen sist!

Åkte ner till stan därefter för att möta upp Therese. Vi gick i lite affärer innan vi gick o käka. Det blev en salladsbuffé med kyckling, riktigt gott! Hade en hel del o prata om med tanke på hur längesen det var, mycket trevligt! Åkte hem vid tjugo i fem.

Har packat inför mina små trips till Linköping, Stockholm och Eksjö med start i Linköping på Fredag. Ser fram emot allt så himla mycket, kul o komma härifrån ett par dagar även om jag uppskattar den lilla tid jag har kvar här! Har hittat massa ny skön musik, älskar när man får in lite nya låtar i ipoden, hade inte överlevt utan musik känns det som!!
En låt som jag hört endel när jag varit med Lina och Josse som fastnat på mitt huvud, så härlig!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0