Hann knappt börja innan det var slut

Oj vad tiden går fort. Nyss skulle jag jobba första gången för denna vecka. Nu har jag nyligen kommit hem från min sista jobbdag denna vecka. Det har varit en hel del att göra på jobbet, man märker att folk börjar få semester!

Igår
efter jobbet åkte jag hem till Erica som fyllde år i tisdags. Där var det ett gäng tjejer och kalasade! Bubbel, tilltugg och en galet god tårta bjöds det på. Vid 11-tiden åkte vi in till stan. Gick till Club X. Hängde kvar där till 3 när det stängde. Fick gratis inträde till White room så där blev det shaka ass ett tag till. Riktigt trevlig kväll!

Idag var man något trött när alarmet ringde vid 9-tiden. Jobbet har dock gått väldigt bra tycker jag, inte överdrivet mycket o göra. Hade cykelsällskap av Karin påväg hem, har ju knappt träffats på över en vecka så hade endel att prata om!
Ikväll
blir det lugnt för att tagga inför morgondagen som förhoppningsvis blir som jag vill!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0