Även växjö kan överraska!

Igår blev en brabra dag. Gjorde Faijitas med mamma som jag ska ta med mig, väldigt gott o bra att ha när man inte orkar göra mat. Fikade på hallonpaj, min favorit, mums! Sen på kvällen käkade vi smördegsinbakad fläskfilé med potatis och goda såser. Sen kom Erika hit. Vi drog in till stan till Rebecka. Förade i hennes brors lägenhet innan vi begav oss till Terrassen. Tur som vi hade stod vi på V.I.P-listan och slapp stå i den långa stämmnings-dödar-kön. Det blev en riktigt bra kväll, bra sällskap och massa dans, som vanligt den bästa kombinationen för en lyckad kväll! Extra kul att det nästan bara var nytt folk som man inte kände igen, brukar ju annars vara att man känner igen halva befolkningen på dansgolvet.

Vaknade för drygt 2 timmar sen. Håller på o packar.. igen. Tiden går så snabbt, känns ju som jag kom hit nyss. Kommer ha en heldel mer med mig tillbaka till Stockholm än vad jag hade när jag kom hit. Typ mat, vinglas, en ny (!) picknick-filt oså. Passar på o lyssna på ashög musik, saknar mina högtalare här hemma, blir ju verkligen heelt annat ljud än från datorn.
I eftermiddag ska jag in till stan o träffa Jessica, ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0