Surprise, I'm baack!

Nu så kan jag avslöja varför jag gick upp klockan halv 4 på torsdagmorgonen. Tog nämligen ett tåg hem till Växjö vid kvart över 5!! Kom fram vid 9t-tiden. Vid 10 kom Rebecka och vi käkade frukost på Espresso house. Väldigt gott och ännu trevligare, som jag saknat henne! Efter några timmar gick vi en sväng på stan för o uträtta lite ärende.

Vid 2-tiden gick bussen hem till Rottne. Lite nervöst var det att gå med resväskan mot huset. Pontus och mamma var precis påväg ut när jag kom. Dom blev sjukt förvånade när dom såg mig komma där. Den enda som visste att jag skulle komma hem var ju pappa... och några kompisar. Väldigt kul att överraska dom!! Gick en promenad med mamma och hunden. Sen blev det käk och catch-up-time.

Igår ringde alarmet halv 10. Efter en natt i min stora härliga säng som jag saknar en massa var jag redo för en student-dag! Gick PW med hunden innan vi åkte till Tingsryd. Det var min kusin A.K.A broder som tog studenten!! Snacka om att alla släktingar blev förvånade när jag kom och inte minst, Niclas!!! Så roligt att överraska honom och alla andra, det verkade uppskattas iaf (: Vädret var tyvärr inte det bästa men humöret var på topp ändå, inte minst hos studenten själv hehe. En mycket trevlig kväll med god mat och fint sällskap!

Idag blev det sovmorgon. Har nyligen ätit frukost. Dagens planer är oklara men kvällens är desto klarare. Utgång med bästa vänner! Ska bli jättekuuul.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0