Summerburst 2012

Då var typ världens bästa helg över. Känns trist, har haft så kul att jag bara vill köra en repris på hela alltet om o om igen!!
Fredagen börjades det i Humlan. Mötte upp Anna och hennes kompis. Erica kom efter ett tag. Vi gick hem till mig en sväng innan vi drog till Stadion och Summerburst!!! Mötte upp Amelie där också! Dans hela kvällen lång till Axwell och Tiesto bland annat, grymt bra!! Oså var ju vädret helt underbart också så det gjorde ju inte kvällen sämre!

Lördagen var en seg start. Först kom Erica hit, sen även Martyna och Paulina. Korkade upp och började tagga. Vid 4-tiden drog vi återigen till Stadion för o kolla på Nause, tråkigt regn när vi gick men tur som vi hade slutade det lagom tills spelningen. Kollade på Adrian Lux också innan vi drog hem en sväng till mig igen för att fylla på... Lotta och Martin hängde också med. Lagom tills Calvin Harris skulle spela var vi tillbaka. Under kvällen tappade alla bort varandra lite hela tiden så det sög ju, men tillslut hittade jag åtminstone Paulina och vi dansade o hade kul! David Guetta avslutade festivalen, det var grymt! Drog hem till mig och sedan vidare till Labbet där vi spenderade resten av kvällen.

Igår mådde man verkligen som man förtjänade. Vid 2 hade jag bestämt med min hyresvärd att jag skulle flytta in till henne pga. vattenskadan i badrummet som ska fixas. Tog längre tid än väntat men allt gick bra! Känns annorlunda att bo såhär inneboende, men skönt med stora ytor, ett riktigt kök och en dusch som funkar! Det ska nog gå bra. På eftermiddagen drog jag till grönan för o möta upp Martyna, Paulina, Anastasia och Karin för att fira Karins födelsedag. Det gjorde vi med att köpa en stor hink med 22 kulor Ben&Jerry's och massa annat gott. Sjukt gott! Gick sedan vidare till bryggan o förade med grönan-people! Lejonbacken sen och avslut på F12. Sjukt rolig kväll, massa dans oså!

Idag har varit en grymt seg dag att jobba. Storhandlade efter jobbet och har absolut inte gjort nånting sen jag kom hem. Skönt. Strax dags att sova, ska bli skönt att vakna upp och må bra igen.

Tack , för världens bästa helg, dags o tagga Midsommar nudå!!! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0